mood


Thursday 26 September 2013

Produk kami

Saya ingin memperkenalkan produk saya dengan lebih detail lagi bagi memuaskan hati pelanggan / bakal pelanggan kami..=)
Apa yang saya mahu tekankan di sini sabun kami memang likat dan pekat. guna sikit pun sudah cukup untuk satu cucian. Sangat menjimatkan dan tak perlu lagi tambah pewangi.

Dynamo blue(wangian original ocean)


Purple (Lavender)


Pink (Flower)
-Wangian memikat, sesuai untuk wanita-


Hijau(lime)


Ada juga orang cakap
"kenapa sabun hijau ni macam sabun cuci pinggan ye?"
haaaaaa.. ini lah kelainan yang ada dalam produk kami..
saya jawap.
"sabun cuci pinggan pekat tapi tak likat, akak/En/Cik/Pn mesti nampak perbezaan nye. sabun saya warna dia cair sikit tapi likat"
contohnya.....

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya terus.
Pn. Maimunah : 017-3789290 / 017012-9337430
Agen seluruh semenanjung dialu-alukan, saya akan beri harga terbaik untuk anda.
-Terima kasih-

No comments:

Post a Comment